Wednesday, October 20, 2010

mereka terhebat dan tetap terhebat

seperti yang aku kata , segalanya baru bagi aku sekarang . dan semestinya angel-angel aku pun baru sekarang . HAHA . tapi yang lama tetap di hati jugak <3 susah senang aku semua dengan mereka . jatuh bangkit aku pun dengan mereka . sakit aku mereka yang peduli . aku tak nak cakap banyak tapi terima kasih sebab sudi terima aku sebagai teman kalian walaupun aku tahu yang aku agak mengada sikit kan kan :D

zity nabilah bt nadzri
nama sangat lah cantik lagi hebat tapi aku panggil dia BEBY . jangan tanya mengapa sebab aku sendiri tak ada jawapan untuk soalan tu :) dia budak alor setar dan dia sangat lah bangga apabila menggalas status budak kedah . siapa perli kedah , memang kena lah dengan minah ni . first time aku jumpa dia , aku bajet dia seorang yang sombong tapi at last dia lah BFF aku yang paling aku sayang sangat-sangat . 
perkara HEBAT tentang dia ;
  1. tersangat la MANJA . kadang-kadang angin jugak aku nak layan manja dia .
  2. semua benda dia pakai mesti kena ROXY . yang lain memang tak pandang , bukan menunjuk tapi style :)
  3. selalu cakap nak diet tapi tibai makan sampai 5x sehari . ish , tak tau nak cakap camne dah .
  4. suka jalan macam orang cacat . sangat comot tahu tak . aku suka : )
  5. SEDUT . masa ni lah yang membuatkan aku ketawa sampai pecah perut . HAHA
  6. sangat prihatin . tapi kalau aku dah gedik sangat , confirm kena tinggal dengan dia . HAHA
  7. time aku gila , dia suka layan gila aku . sebab tu aku sayang dia .
  8. setiap hari , aku akan belajar benda baru dari dia . tak kisah lah sama ade benda tu elok or tak .
  9. bab bab membahan aku dia memang terror dan sangat HEBAT . tak heran lah if aku selalu buat muka dengan dia .HAHA
  10. and last aku suka sangat dengan GIGI dia yang colour-colour tu :D


azleen amira bt ahmad
ni lagi seorang BFF aku . dia lagi hebat . satu kepala dengan aku . senang cerita , dia minah ROCK :) actually dia ni kawan kepada kawan aku . mula-mula tak la expect yang dia akan jadi kawan aku tapi dah jodoh nak buat macam mana . HAHA . btw , aku happy sangat dapat kawan macam dia . minah ni tahu apa erti kawan and dia tak pernah penat nak layan kerenah aku yang terlampau gedik ni . HAHA . 

perkara HEBAT tentang dia ;

  1. dia sangat lah sporting nak mati :)
  2. jiwa kental . tak pernah kenal erti air mata .
  3. cara dia gelak boleh buat aku termimpi mimpi sampai malam . tersangat la comel . HAHA
  4. cara hidup yang sempoi . tak pernah kisah dengan hal orang lain .
  5. sangat caring pasal aku . siap pesan kat aku 'LISA,JANGAN LUPA MAKAN' . aku sangat terharu .
  6. tak pernah nak berkira sangat . kira baik hati la . 
  7. sederhana . tak pernah bermegah dengan apa yang ada . itu yang buat aku tak pernah menyesal kenal dia .
  8. PENAKUT . siap mintak aku teman dia pergi toilet lagi . hati nampak kental tapi lembut . HAHA
  9. bagi aku dia matang . otak macam orang besar . tak macam budak-budak . otak aku dengan dia sana je .
  10. yang penting , susah senang aku dia selalu ada . tu lah makna kawan kan alin : )
lastly , mereka TERHEBAT and always TERHEBAT : )
p/s; TUHAN , aku sayang mereka . moga aku dan mereka kekal selamanya . jangan pernah sentap persahabatan kami kerana aku mungkin jatuh tersungkur jika mereka tiada . kekalkan apa yang kau beri sebab aku bersyukur sebab dapat kenal angel-angel ni . HAHA . sumpah aku sayang KALIAN <3