Wednesday, October 27, 2010

mereka .

kuat atau pun tak . aku sendiri tak pasti . tak kuat sebab apa aku sendiri pun tak pasti . yang pasti mereka masih sayang aku tapi aku sendiri yang tak sayang diri aku sendiri . aku mula lemah . takut . mungkin mereka tak faham . beban berat aku pikul . pedih . sampai bila aku pun tak pasti . moga akan berakhirnya dengan cepat . segala terbayang kini , aku pun tak pasti kenapa . sungguh , aku sayang mereka . sumpah . tapi aku tak tahu kenapa . aku terasa sunyi . mula terbayang mereka . sumpah rindu . nak sangat kembali pada dulu kala . ketawa bagaikan setan tapi aku sendiri tak pasti bila akan terjadi . sadis . kenapa dengan aku . lemah sangat . sorung sorung manusia muncul kembali . aku pun tak tahu apa tujuan mereka tapi yang pasti aku tak mengundang mereka dalam hidup aku . tapi untuk pengetahuan kalian , aku sakit dengan kemunculan kalian . huru hara . babi betul . sakit jiwa aku macam ni . aku rebah . tak tahu bila nak bangkit . mungkin tak bangkit dah . babi sangat . tolong la wei . apa masalah kau gila . menyusahkan betul . aku tak larat lagi . sungguh . aku terlalu letih . letih dengan drama yang aku cipta sendiri . sumpah kesialan . hanyut ?mungkin seketika . hanyut dengan dunia khayalan aku sendiri . ish . bodoh . aku bukan bad mood . tapi cuba kalian di tempat aku . sedih tapi masih nak ketawa ? tidak kan , senyum mungkin ya . tapi apa guna senyum dalam keadaan sakit . bagai aku tipu diri aku sendiri . perit . ish , aku tak pernah salahkan kalian sebab aku sayang kalian tapi ini tentang aku yang terlalu lemah . ini aku . aku sndiri tak reti nak ubah . harap faham . kalian berada dengan aku itu sudah cukup bagi aku . aku hargai . tapi untuk kembali pada dulu mungkin tidak . andai dapat ku undurkan masa , pasti indah bukan . tapi aku tak pernah menyesal . aku ialah aku . aku tak pernah mencuba menjadi insan yang lain sedangkan aku sendiri banyak kelemahan . sadis . sungguh aku bersyukur dapat mengenal mereka . tuhan nak uji insan dia yang lemah . aku lemah terus tersungkur . tak tahu bila nak bangkit , tapi aku nak bangkit dengan senyuman bukan dengan tawar hati . entah la . moga tuhan buka hati aku . terima kasih kalian . sungguh aku sayang .