Monday, March 21, 2011

Tenang :)





Tenang. 

Puas lepaskan segala tekanan yang bertan-tan menusuk kepala. Segala perihal remeh temeh aku dah tanam dalam-dalam dekat sawah belakang rumah mak tok hari tu. Segala sawang yang memenuhi otak aku selama ni aku dah campak jauh-jauh. Air mata pun dah lama habis, aku belum terfikir nak topup lagi. Muka taik yang aku selalu buat pun aku dah bagi pinjam dekat orang lain. 

If semua dah hilang, then apa yang aku ada sekarang? Aku pun tak tahu apa yang aku ada sekarang sebab aku belum mulakan pencarian nak mencari segala harta karun tu. Yang penting senyuman mula terukir walaupun hanya sedikit.

Aku bersyukur. Bersyukur bila dapat ketawa macam dulu lagi. Aku tak nak jadi macam dulu lagi. Dah la kecil, senang pula dipijak-pijak. Sekarang aku dah tak heran, kau besar macam gajah pun, aku tak akan tunduk dengan kau okay. Aku bosan jadi manusia terbiar dulu. 

Penat. Letih. Nazak. Nasib baik tak mati lagi.



Dah, aku nak senyum sampai Merry Christmas tahun depan :)