Tuesday, May 24, 2011

Separuh nafas.


Serabut. 
Rasa macam nak ketuk kepala kuat-kuat meja sampai pecah.
Dilema.

25 Mei.
Confirm ramai menyampah dengan tarikh ni.
Er, boleh tak aku nak buang tarikh ni dari kalender.
Sakit jiwa tengok.

Besok result peperiksaan keluar.
Rasa macam nak tercabut ubun-ubun kepala.
Tinggal sikit je lagi nak botak.
Sesak nafas.

Semester dua aku banyak main.
Kawan pergi class, aku sibuk cari teksi pergi Centrel Square makan Tom yam.
Kawan study account, aku sibuk main Facebook.
Kawan jumpa lecturer, aku sibuk jumpa kekasih hati.
Sah-sah peperiksaan tak boleh nak jawab kan.

Lagi buat aku stress, babah tiba-tiba tanya tadi, 'agak-agak berapa paper kena repeat kak?'
Mak aih, result tak keluar lagi, dia dah tanya soalan maut.
Bisu terus.
Tapi yang pasti lebih dari satu MUNGKIN.
Harap tidak.


Moga besok talian internet satu Malaysia akan rosak :)

Amin.