Monday, September 19, 2011

Besok.

Okay peeps, besok hari bersejarah dalam hidup aku akan bermula. Bukan hari untuk melangsungkan perkahwinan tapi hari untuk aku menghadap soalan soalan yang boleh membuatkan aku loya dan cirit birit. Nak buat macam mana. Terpaksa hadapi juga selagi aku pegang title 'student'.


First of all, perkara paling utama sebelum aku hadapi hari esok ialah study. Hey, tolong jangan tanya perkembangan study aku macam mana sebab aku manusia yang paling 'rajin' dalam muka bumi untuk baca segala buku yang ada depan mata. *okay tipu :D


Then berkat. Ini yang paling penting sebelum aku menjawab exam besok. Tenang sangat lepas babah call tadi dan seperti biasa dia akan letak harapan yang tinggi pada aku. Dan seperti biasa juga aku juga yang akan hancurkan harapan dia. Okay, kalau babah baca ni mesti dia tak bagi masuk rumah dah lepas ni. Haha. Babah, I'll try my best for this semester. Aku nak sangat tengok dia senyum sampai telinga dengan keputusan aku nanti dan aku akan rasa yang aku ialah anak yang paling baik untuk dia. *okay, tipu lagi :D And of course mesej yang mama send tadi buat aku lagi tenang untuk jawab exam besok. Hey, i love both of you.


Rindu semua umat yang ada diatas :'(


Lastly tawakal. Okay yang ini aku malas nak cerita sebab tangan dah kebas. Masing masing tahu kan, after apa yang kita dah berusaha buat, yang tinggal hanyalah tawakal kepada Dia. Dia yang akan menentukan sama ada baik mahupun buruk. Dan sebaik baik umat Dia, kita terima dengan hati yang tenang. 




Okay people, time to sleep. 
Love, Lisa F :)


Muka mintak penyepak. Suruh study tak nak -.-