Wednesday, October 5, 2011

Menyalak sama sama.

Hi ***** :)


Aww, terharunya bila kau selalu sangat update pasal aku. Terasa diri dihargai gitu. Oh maybe kau masih tercari cari publisiti murahan? Tak mengapa sebab kau memang sebegitu murah. See, jahat kan mulut aku. Well biar aku explain haram jadah yang menghantui hidup kau ni eh.


1. Pasal sewa rumah.
Yah, ikut perancangan awal memang kita nak duduk sama sama kan. Together la katakan. Tapi mungkin kesedaran aku tu datang awal sikit. 


a) Sejujurnya rumah tu memang sangat buruk and langsung tak ada taste aku langsung. Er, lagi teruk dari rumah hantu maybe. So harap maaf, aku tak minat.
b) Kenapa aku perlukan membazirkan duit melabur banyak banyak sedangkan aku still boleh kolej? Oh yah, adakah itu rumah tumpangan kita beramai ramai? Atau pun rumah maksiat? See, boleh nampak tak udang di sebalik batu disitu.
c) And aku ni tak la sebaik engkau. Aku punya kehadiran tak sehebat engkau. Banyak sangat tak dapat sampai kena gaduh dengan lecturer segala bagai. Oh well, tu bukan universiti bapak aku, and of course aku perlu buat something. Dan salah satunya, tak duduk bersama kalian. Sebelum tu, aku bukan nak highlight cakap yang aku ni baik, tapi sangat jahat, jahat dari uols :)


2. Shawl 
Aku letih nak explain pasal shawl ni sebenarnya. Tapi mungkin kau ni bebal sangat sampai perlu aku explain berjuta kali. Oh yah, mari sini aku explain. Well, ingat kan hari yang kau bagi shawl tu. Siapa yang mintak dan siapa yang offer? :) Dan tentunya kau ingat bukan. Dan, tolong la jangan buat macam aku ni batak sangat dengan shawl kau macam la shawl kau bertatahkan dengan berlian. Sejujurnya salah aku sebab aku lupa nak pulangkan and aku dah bagitahu kenapa bukan. Oh rasanya nilai shawl lebih tinggi dari nilai kawan sampai kena bergaduh macam aku bunuh lelaki kau. Ergh, sumpah kebudakan. Dan kenapa aku baling kebawah? Dengar sini betina, jangan cakap pasal maruah kalau kau sendiri pun tak tahu apa maknanya okay. Aku tak akan buat kalau kau tak buat. That it. Aku tak perlu explain panjang panjang. Kalau kau letak beg tu elok je kat tepi tak perlu nak baling masuk dalam bilik aku, aku pun boleh buat benda yang sama. Aku boleh kejar kau kat bawah and pulangkan elok elok dekat tangan kotor kau. Tapi sayang, aku tak sebodoh tu. Nampak tak keadilan yang aku cuba bangkitkan dekat sini. Get it? Tapi sorry, kesian shawl murah kau tu. Tak sampai hati sebenarnya aku nak baling tapi aku terpaksa. So biar kita sama sama setan okay.


3. Sir
Lebat borak nampak adik manis. Straight to the point, at least aku tak menipu lecturer aku :) Suci kan. Dan aku tak terlalu bodoh bila sir sendiri cakap kau langsung tak ada mention nama aku. Oh well, rasanya aku masih ingat lagi kau cakap dekat aku dalam bilik kau sendiri yang kau dah mention nama aku dekat sir tapi hebatnya sir bila dia cakap kau hanya sebut nama kau SEORANG je. Hoho, selfish tak selfish. Tapi tak kisah la weh, terima kasih menumpangkan. And rempit celah mana akak woi? Celah kangkang kau? Haha, ingat kat dunia ni kau seorang je yang boleh berkasih sayang. Bodohnya.


4. PAD
Haha, ni lagi comel. At the first time masa nak buat assignment kau hebat sangat kan sampaikan langsung tak nak terima pertolongan orang lain. Or maybe kau seorang je yang pandai buat assignment and yang lain tidak? And the best part is, bila assignment tu kena reject mentah mentah dengan sir, kau buat lepas tangan. Kononnya, 'Eh aku dah buat dah dulu, now korung punya turn pulak buat'. Hell. Dah la semua keputusan dalam group kau dengan lelaki kau je yang buat sampai yang lain langsung tak boleh bersuara. Kalau bersuara pun, confirm kau akan buat muka 10 sen or maybe 1 sen kau tu. Tak boleh mahal-mahal, sebab kau ni murah je. And take note please, aku ada buat assignment tu berbanding orang tu yang tak buat langsung. Goyang kaki macam mak datin. Sangat comel :)


5. Dara
Dara sendiri, sendiri mahu jaga okay. Kau duk menjaja cerita cakap aku duk heboh pasal cerita kau "TAK ADA DARA'. Betina, tak perlu aku nak heboh pun, semua orang pun dah boleh nampak. Kau nak berkepit dengan lelaki kau, itu kau punya pasal. Tapi aku tak sebodoh engkau nak pergi depan orang cakap, "Weh, Lala tak ada dara dah weh'. What the hell. Kau bodoh apa betina? Tahu la engkau pandai lagi dari aku, tapi aku tak sebodoh nak buat macam tu. Dan soalan yang kau tanya masa kelasa agama tu langsung tak buat aku sentap pun nyah. Haha, sebenarnya kau memalukan diri sendiri. Tak betul then buat relaks dah la. Nak gabra macam cacing panas apahal. Dah satu hal pulak aku kena bersoal jawab dengan yang lain. Ergh, soalan paling bodoh. Soalan tu ada effect pape langsung dekat aku. Diri sendiri punya, sendiri mahu jaga okay :)






Dan betina, kau bercerita asyik angkat aku ni best friend forever atau bff. Dengar sini, selama aku kenal engkau, aku hanya anggap kau kawan dan tak pernah lebih. Best friend? Kau silap orang mungkin. Jadi istilah tu tak pernah wujud dan jangan cuba wujudkan. So please cerita jangan mahu lebat lebat. Meluat.


Dah tambah dosa aku hari ni duk bercakap pasal kau, Eh diva, aku dengan kau tak ada apa dah okay. So tolong stopkan cerekarama murahan kau ni sebab nampak sangat publisiti murahan kau. Nak menyalak, menyalak depan cermin sorung-sorung. Ambik cermin besar-besar sikit.


So conclusion, masing masing ada buat salah. And aku dekat sini dah mintak maaf dekat engkau tapi nampaknya masih tak ada titik noktah. So tak mengapa, mari kita teruskan sebab aku teruja melayan hati binatang macam kau :)


Bye betina bajet diva.


Muahmuah :)