Wednesday, January 18, 2012

Mereka.





5 hari yang terlalu menguji kesabaran aku sebagai seorang pelajar. Sungguh mata aku benar benar terbuka. Lengkap dengan senyuman, marah, dan menangis. Semuanya ada. Kawan kawan yang berkorban masa menemani dan membantu buatkan hati aku betul betul terbuka. 


Nia Salleh, terima kasih banyak banyak buat segala tunjuk ajar dan segala pengorbanan masa.
Piqa, doa dan solat hajat itu banyak membantu. Dan untuk segala masa, terima kasih.
Wani dan Atikah, terima kasih menemani dan membantu di saat saat terakhir.
Liya dan Ela, terima kasih untuk saat saat terakhir. Maaf terpaksa kejut sebelum matahari menjelma.
Dan untuk semua 37 hati yang membantu, terima kasih banyak banyak.


30 minit terakhir dah membuka mata aku untuk selamanya. Tuhan tak pernah kejam dengan umatnya, aku pasti.


Mulanya kita jatuh sama sama, tapi akhir sekali kita naik dengan megah. 


Alhamdulillah. Terima kasih kerana tak menghampakan 37 hati yang lain.




Tanggungjawab aku, selesai sudah.






“I may never get the chance to win the lottery. I may never get the chance to go on vacation. But I have the chance to be your friend, that chance I’ll take.”