Saturday, March 5, 2011
Sunday, February 27, 2011
Sakit pedih - mati
Pedih nak mati bila kau rasa kau dibuang.
Lakhanat!
Aku manusia, bukannya anjing yang kau jumpa di tepi jalan.
Dengan sewenangnya kau nak pijak perasaan aku.
Mungkin kau tak rasa apa aku rasa.
Sebab kau fikir kau kebal.
Ego tinggi melangit, melawan ketinggian Gunung Everest.
Kau senang hati.
Ketawa bagai nak gila.
Kau tunggu je sekejap.
Tak lama pun, Dia akan balas apa yang kau buat.
Lepas itu, aku nak tengok sama ada kau masih ketawa aku kau baru nak kenal erti menangis.
Moga kau bahagia dunia akhirat.
Saturday, February 19, 2011
bila si kerdil bersuara;
I may always say bad things behind your back,
I do things that are definitely out of your will,
I go to places without your permission,
And I've said many things that may have hurt you a lot,
But believe me Mom,
I could never ask for any mother than you,
You're definitely the best I will ever have,
And I really love you so much,
Even thought I'm not so great in expressing it.
Love you, Marina Ahmad.
<3;lisafikri
Tuesday, February 15, 2011
diam tanpa kata.
Bukan niat ingin pedulikan dia.
Tapi hati aku cukup keras untuk berkata.
Bukan ego, tapi pedih.
Biarkan berlalu tanpa kata.
Lupakan dan terus tersenyum.
Lari jauh-jauh.
Thursday, January 27, 2011
buat hidup aku tak keruan
awak,awak.
awak pakai ubat guna-guna eh?
awak calitkan kat saya?kan?
serius,
saya rasa saya dah kena ubat guna-guna lah.
24 jam tak boleh berhenti pikir pasal awak.
tapi jangan risau,
mandi saya masih basah, tidur saya masih lena
dan makan saya tetap berselera.
baik awak mengaku,
awak ada pakai ubat guna-guna kan?
*pengsan*
*bangun balik*
awak,
tak larat lah macam ni.
awak tersekat dalam kepala saya tau.
jahat lah awak.
.....................................................................
perasaan saya masih sama macam pertama kali saya jatuh cinta pada awak.
indah kan kuasa tuhan?
awak pakai ubat guna-guna eh?
awak calitkan kat saya?kan?
serius,
saya rasa saya dah kena ubat guna-guna lah.
24 jam tak boleh berhenti pikir pasal awak.
tapi jangan risau,
mandi saya masih basah, tidur saya masih lena
dan makan saya tetap berselera.
baik awak mengaku,
awak ada pakai ubat guna-guna kan?
*pengsan*
*bangun balik*
awak,
tak larat lah macam ni.
awak tersekat dalam kepala saya tau.
jahat lah awak.
.....................................................................
perasaan saya masih sama macam pertama kali saya jatuh cinta pada awak.
indah kan kuasa tuhan?
:)
Subscribe to:
Posts (Atom)




