Wednesday, December 15, 2010

cari





Kebenaran kisah itu sudah terpampang jelas dan nyata.Seperti yang dijangka,ia tepat sekali.

Sakit mana perasaan ini kena lalui juga.Moga esok hari lebih baik dari semalam.
Sampai bila sedih nak bermaharajalela dalam diri,aku kena senyum dan gembira.
Macam dulu,tanpa ada rasa penyesalan mengingatkan masa lalu.

Jangan tunjuk sangat.Simpan.Kau kuat.Aku tahu itu.

You just live once.Dan kau jangan membazir pada benda yang masih belum pasti milik kau.
Hidup la seperti biasa.Masih ramai yang ada.Aku sendiri sudah bosan dengan diri aku.
Tahun depan,pastikan ia lebih baik dan sangat baik dari tahun ini.

Tiada lagi gambar emo.Tiada lagi tangisan.Hanya senyuman.
Aku sudah penat macam ini.Diri kau sendiri,kau la yang kawal.

Just set your mind,and everything change.Nothing impossible