Monday, September 19, 2011

Bangkit.


Bulan ni, bulan yang betul betul menguji kesabaran aku sebagai seorang 'benda' yang digelar manusia. Semua orang dalam dunia ni ada masalah tersendiri dan tak terkecuali aku. Tapi yang pasti masalah yang remeh temeh ini bukan satu alasan untuk aku terus layu dengan dunia aku sendiri. Dan yang pasti aku akan cuba untuk bangkit dari segala kekalahan yang pernah aku hadapi dan cuba untuk perbaiki diri aku sendiri.


No one said it would be easy. But one thing for sure is, Allah with always with us :)
Lagi lagi orang yang dianiaya, orang yang tidak dihargai, orang yang dipijak ditendang ditampar tanpa sebab yang munasabah. Allah is always with us. Allah is always keeping us strong.


Apa yang aku harus belajar ialah, berdiri teguh dan dan cuba untuk harungi segala susah senang dalam hidup ini.
Dan yang pasti, aku tidak layak untuk minta dikurangkan beban, cuma aku hanya minta diberi kekuatan aku kembali. Kekuatan yang suatu masa dahulu ada untuk aku harungi segala cabaran yang ada :')


But one thing for sure, aku akan bangkit. Biar masa yang menentukan.




Watch me.