Friday, October 14, 2011

Cuba.

Saya selalu diajar supaya menjadi lebih sopan.
Saya diajar supaya jangan mencarut.
Saya diajar supaya jangan asyik menganjing orang.
Amalan menganjing dilakhnat Tuhan.
Saya diajar supaya jangan menjadi kecoh dan bising.
Pendek kata, saya diajar menjadi seorang yang baik dan sopan santun.
Manis dipandang orang dan orang tidak meluat lihat kita.
Tapi susah weh susah sangat nak hidup jadi budak baik.



Sabar ya kawan-kawan, ibu bapa, lecturer-lecturer, guard-guard dan semua-semua.
Masa itu akan tiba. Cuma tak tahu bila.


p/s: Stalker bersepah-sepah sekarang. Suka sangat stalk orang kan? Berlagak macam tak ada kerja lain. Puih!

Haih, menganjing orang lagi. Maaf la maaf. Bulan-bulan cuti ni. Otak beku duduk rumah.



Muka konon nak ayu sopan. Kurang menjadi. Maafkanlah dia :)