Thursday, October 20, 2011

Stalker busuk.





Cik adik manis, kalau nak jadi stalker pun biarlah jadi stalker yang bertamadun. Tapi kalau dah setiap inci hidup aku kau nak menyelit, kau memang tak ada life sendiri ke? Tak guna muka cantik tapi perangai tak serupa muka. Biar hati sama cantik, baru padan. Aku rasa sudah sudah la kau selak tepi kain aku, baik jaga tepi kain sendiri. Dah terkoyak dah, mungkin kau tak sedar sebab leka sangat jaga tepi kain orang. Jangan buang masa tentang kehidupan orang lain kalau hidup sendiri pun terumbang ambing. Aku bukan artis, tak perlu lah nak jaja cerita sini sana cik adik manis. Bahagia sangat ke hidup mengaibkan orang lain. Jangan disebabkan nila setitik, rosak susu sebelanga. As long as aku respect engkau, kau jangan pijak kepala atau aku yang akan pijak kepala kau sampai lumat. Bagi betis nak peha, manusia manusia. 


Nak jadi stalker pun, biar jadi stalker yang bertamadun. Jangan tunjuk sangat yang awak tu desperate, buat malu kaum. Haish.