Friday, November 12, 2010

selamat tinggal sayangs :(

Cepat sungguh masa berlalu .
Sudah setengah bulan aku berada di perantauan .

Merbuk .

Masa untuk ucapkan 'SELAMAT TINGGAL' dengan rasminya telah tiba .

Setengah bulan aku jadi pendatang asing di sini dah banyak mengajar aku erti kehidupan . Aku rindu semuanya ! Especially jantung hati aku :'(

Doddy aka Tajrie Amir
  • Kena rindu orang yang paling tua dulu :)
  • Lepas ni dah tak ada siapa yang nak marah-marah and terjah aku lagi . HAHA . *suka-suka
  • Yang pasti aku rindu kepala doddy yang sangat unik itu :)
  • Siapa la yang nak habiskan makanan lagi lepas ni kalau doddy tak ada .
  • Tengok Hindustan confirm terus ingat doddy .
  • Korung boleh ke pergi shopping mall pakai short and baju kemeja ? Tak berani kan . Sebab apa , sebab Tajrie Amir seorang je yang berani . Style ouh !
  • Conclusion , doddy manusia yang paling unik aku pernah kenal . Senyuman tak pernah lekang :))
Mommy aka Adila Halim
  • Ini mak gua .
  • Ibu yang paling bergaya wa cakap sama lu . Nak mengorat ? Cuba lah kalau dah rase hidup lama sangat :))
  • Dia tak ada , siapa lah nak berleter dengan aku lagi  "Ikut kau la nak" .
  • Lepas ni aku tak tahu nak tunggu siapa dah . Nak tahu kenapa , sebab kalau mommy bersiap mengalahkan Angelina Jolie . Haha
  • Siapa nak temankan aku layan movie korea dah lepas ni :'(
  • Rindu dengan kasut tinggi VINCCISTILETTO mommy . haha 
Along aka Nasriq Maslan
  • Pembuli kuat aku masa dekat sini . 
  • Mamat paling kurus keding macam tengkorak hidup :))
  • Tak ada siapa yang nak usik bonjol aku lagi dah .
  • Tak dengar dah along cakap " Kau dah la pendek , kalau aku ketuk mesti lagi pendek kan"
  • Membahan aku adalah hobi utama dia . Tak mengapa along , saya memang suka sangat :))
  • Ingat GENJI , ingat mamat keding ni.
 Angah aka Shazriq Shahudi
  • Mamat yang boleh dikategorikan mat hensem .
  • Suka panggil aku 'gila' sebab dia pun 'gila' jugak . haha
  • Perasan hensem seperti along juga :))
Ucu aka Firdaus Burhanuddin
  • Paling yang tak terselah antara yang lain .
  • Suka dengan hal sendiri sahaja .
  • Suka berborak dengan ucu . haha
  • Tak gatal macam along and angah :))
  • Baik . Ada la sikit .
  • Sangat manja dengan family . Mengikut pemerhatian aku la . Tak tahu betul atau tidak .
Achik ada Faiz Zin
  • Paling skema :))
  • Sangat caring . Sayang achik .
  • Sering gunakan bahasa baku . haha
  • Sering dibahan oleh mamat-mamat yang perasan hensem .
  • Buat aku happy bila dengan dia . Baik kan dia ?
Ayam aka Tak Tahu Nama Sebenar :))
  • Masih dalam proses mengenai anda :))
Beby aka Zity Nabilah
  • Minah Roxy paling comel . haha
  • Rindu nak dengar dia cakap "Lisa , GELI !! " . Semua benda dia geli . Haha
  • Pandang makanan , confirm ingat kau beby :((
  • Pandang Roxy pun mesti ingat kau jugak :((
  • Rindu gigi kuning kau . Haha
  • Lepas  ni dah tak ada siapa yang nak kejutkan aku bangun pagi-pagi . If tak bangun confirm kena tarik telingan dengan beby .
  • Dia garang macam mak saya :))
Pipi aka Azleen Amirah 
  • Rindu PIPI dia nanti .
  • Minah paling selamba yang aku pernah kenal .
  • Confirm rindu crocs PINK menyerlah dia nanti .
  • Paling tak boleh tahan , dia gelak . pergh , Sumpah pecah perut gelak dengan dia .
  • Bila sakit dia dah datang , sumpah kemalasan nak melayan bertimbun timbun . haha
  • Gila dia membuatkan kecomelan dia terserlah :D
  • Muka ganas , dalam hati ada taman *aku seorang je yang faham kenapa . haha
Well , inilah barisan konco-konco kesayangan aku .
Tak hidup kalau mereka tiada . Sungguh tak tipu .


P/s ; To all students DPA 1F , thanks for all the memory to . Memory will never fade . Trust me <3

iloveyouguysomuch